lördag 17 november 2012

Bilduppgift :D


Min fladdermus !! :)


Bilden på killen :D


Solnedgången :)

2 Hur har ni tänkt när ni sammanfogat bilderna till en affisch?
sv : asså jag tänkte mest att ha något som sticker ut eller ja.
Jag ville ha en lite mer mystisk bild så därför tog jag med fladdermusen och det var så filmen fick namnet ” the normal guy ” och ja jag stressade lite i slutet också för att jag gjorde klart den dagen innan vi skulle skicka in den .

3 Visa det färdiga resultatet! Är du nöjd? Varför?
SV : färdiga resultatet bredvid ----  > eller ^ uppe .
Jag blev sådär nöjd för att jag hade hoppats på ett bättre resultat med lite bättre bilder . Men jag gillar att jag gjorde det just såhär för jag har sett att det inte var många som gjort just såhär och det kändes bra . 
Plus att jag hade planerat att det skulle bli lite såhär och att det skulle finnas lite mystiskt i bilden .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar