måndag 3 september 2012

Min hattanalys


                  HATTANALYS!


Vit hatt : Jag heter Jennipher och är 12 år gammal . Jag fyller år den 11 oktober . Min mamma heter Marlene och är 34 och min pappa heter Lenny och är 31. Jag har en syster som heter Evelina och hon är 8 år .
Min styvpappa heter Michael och är 38 . Min mamma och min pappa gjorde typ slut när jag var liten . Jag bor på Dösvägen 13 i Lund men är född i Göteborg .


Gul hatt : Jag gillar att rita och Designa för jag tycker om att använda min kreativitet. 
Jag tycker också om att vara med mina vänner så som också att läsa böcker och kolla på film . Jag tycker om att läsa böcker för det är roligt och man kommer typ in i en annan värld typ . Eller att kolla på film de är kul att gå på Bio eller sitta hemma och kolla på film .


Svart hatt : Jag gillar inte mobbning , jag gillar inte att se hur någon annan person är på en annan . Jag förstår inte varför man vill göra någon annan illa . Man behöver inte gilla alla personer men man behöver inte vara taskig mot personen för det . Något som jag inte häller gillar är att gå upp tidigt på morgonen , det är jobbigt och man är trött och hängig tills typ förmiddagen . Men det är väl man oftast?.
Något som är svårt är att förklara saker när folk inte förstår för då måste man förklara om och sen om och om igen vilket jag kan tycka är ganska jobbigt . 

5 kommentarer:

  1. P. Jag tycker att man får en bra bild av dig
    M. Vet inte kommer inte på nått
    I. Att du gillar att rita

    SvaraRadera
  2. Positivt: Du hade fått med mycket och det var en fyllig text som innehöll mycket. Texten var lätt att hitta.

    Minus: Du skriver "typ" i väldigt ofta. Sen använder du storbokstav mitt i vissa meningar. Du borde även tänka på att inte ha punkt efter ett frågetecken.

    Intressant: Jag visste redan att du gillar att läsa men jag visste inte att du gillar att designa och rita.

    SvaraRadera
  3. (Detta är ett extrainlägg av mig, alltså är det inte ett måste att jag har kommenterat men jag har gjort det ändå ^^)
    PLUS: Det var mycket text och det var intressanta saker med i hattanalysen. Jättebra text ;)
    MINUS: Tänk på stor bokstav och punkt där det ska vara det. Och kanske typ lite mindre. xd
    INTRESSANT: Att du gillar att designa. Jag visste redan att du gillar att rita men inte att du gillar att designa, även om det är ungefär samma sak... och jag visste inte att du gillar att läsa.

    SvaraRadera
  4. P: Du fick med mycket och man kan förstå bra vem du är om man bara läser denna texten.
    M: Skriv inte typ så mycket, var mer säker på vad du skriver. Dubbel kolla efter du skrivit något. Det hjälper.
    I: Jag gillar också att använda min kreativitet, vad kul att du också gillar det.

    SvaraRadera